Dit is de website van ILSE PHILIPS.NL

Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch alleen uw domeinnaam en niet uw e-mailadres. Bij een bezoek aan onze website bewaren wij
– uw domeinnaam maar niet uw e-mailadres als u een bezoek brengt aan onze webpagina
– uw e-mailadres als u boodschappen/vragen plaatst op deze website
– uw e-mailadres als u dit aan ons communiceert
– alle informatie die u vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld onderzoeksinformatie en/of site-registratie)

Deze informatie wordt gebruikt :
– om de inhoud van onze website te verbeteren
– om u op de hoogte te stellen van updates van onze site
– om u later te contacteren voor marketingdoeleinden
De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden
Op deze site gebruiken we cookies. Een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van uw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek.

Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector.
Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie of gezondheidsinformatie, gebruiken wij een beveiligde server. Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

Hoe neemt u contact met ons op in verband met ons privacybeleid ?
Als u vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, of u wenst te reageren op ons privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen
– Per email: info@ilsephilips.nl
– Per telefoon: 06 43234442
– Per brief: Berlageplan 26, 2728 EG Zoetermeer
Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 27170889

Over communicatie per e-mail :
Als u in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kunt u contact met ons opnemen op het hierboven vermelde email adres.

Over communicatie per brief :
Als u ons via het web uw postadres meedeelt, zal u alleen de informatie ontvangen die u aangevraagd hebt, op het adres dat u ons meegedeeld hebt.

Over communicatie per telefoon :
Als u ons uw telefoonnummer meedeelt via het web, zal ons bedrijf u alleen telefonisch contact met u opnemen als dit nodig is om u te informeren over de bestellingen die u on-line geplaatst hebt.

Onvoorziene doeleinden :
Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met u opnemen alvorens uw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om u op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om u de kans te bieden uw deelname te weigeren.

Toegang tot gegevens :
Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als u toegang wenst tot deze informatie, gelieve u contact met ons op te nemen op het vermelde adres.

Correctie van gegevens :
Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als u uw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren, gelieve u contact met ons op te nemen op het vermelde adres.

GARANTIE

De garantie geldt bij normaal gebruik. Op onderstaande garantie bepalingen gelden onverminderd de wettelijke regels ontrent garantie en conformiteit.

Heb ik garantie op aangekochte producten?
Ja, je hebt garantie op je aankoop. De garantie op producten is doorgaans 3 tot 5 jaar; tenzij anders vermeld wordt bij het artikel dat geleverd wordt. Neem in geval van problemen altijd even contact op via email of via de contact pagina.

Wat houdt de garantie in?
Indien je terecht aanspraak maakt op de garantie zal IlsePhilips.nl meteen een nieuw vervangend product toezenden

Wanneer heb ik geen garantie?
Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie indien:
– bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
– bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
– bij normale slijtage;
– bij verkeerd gebruik van de wasvoorschriften;
– bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Bij wie kan ik vragen stellen over de garantie?
Indien je vragen hebt over de garantie, kan je je wenden tot de klantenservice van IlsePhilips.nl of via de contact pagina.

Retouren of koop ongedaan maken
Spijt van je aankoop? Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
– het product mag niet zijn gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.
– de verpakking en toebehoren moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direkt kunnen verkopen.
– je stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde zendingen worden wel door ons aangenomen, maar indien dit niet is afgesproken zullen wij additionele porto kosten voor in rekening brengen.
– het retourbedrag wordt binnen 30 werkdagen teruggestort op de door jou aangegeven bankrekening, inclusief de door jou betaalde verzendkosten.
– uitgezonderd zijn artikelen die speciaal op maat zijn gemaakt voor je.
Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als je vooraf al twijfels hebt. Wij helpen je graag om je het juiste produkt te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.

Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem graag binnen 14 dagen na ontvangst contact op via mail of via de contact pagina. De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan IlsePhilips.nl besluiten de door jou gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden. IlsePhilips.nl is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met ons blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. In geval van een waarde van meer dan € 250 – bevelen wij je aan om een additionele verzekering af te sluiten. IlsePhilips.nl kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending kun je de zending (ook na 14 dagen) naar ons terugsturen. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen en met je hebben afgesproken dat je je geld terug ontvangt, zullen wij binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag (inclusief de verzendkosten) naar het door jou opgegeven rekeningnummer overmaken.

Retourneren wegens defect
Retourneer geen artikelen zonder dat dit met ons is besproken.
Wanneer besloten is dat je aankoop wegens een defect naar ons terug moet worden gestuurd, dan doe je het volgende:
– je stuurt het defecte exemplaar naar ons retour.
– na overleg sturen wij je een ander exemplaar of, indien het produkt niet meer beschikbaar is een gift voucher.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken. Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem danzo snel mogelijk na constatering contact op met ons. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Na het openen van de verpakking heb ik een defect ontdekt aan mijn bestelling? Wat moet ik doen?
Wanneer je een defect aan je product hebt ontdekt, neem dan zo snel mogelijk na constatering met onze klantenservice of via de Contact pagina. Zij zijn specialist en helpen jou graag verder. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost. Indien je het product retour wilt sturen, ontvang je van ons per e-mail een retourformulier. Dit retourformulier voeg je bij het terug te sturen pakket, zodat wij weten dat het artikel van jou afkomstig is en beschikken over alle relevante gegevens omtrent jouw retourzending.